COMPANIA

Suntem o societate mixta romano-bulgara, ce ne-am impus inca de la infiintare, in anul 2003, ca unul din liderii de piata in domeniul caselor de marcat electronice fiscale destinate activitatii de taximetrie. Prin imbinarea experientei partenerilor din Bulgaria in productia acestor aparate cu experienta romaneasca in domeniul calculatoarelor, sistemelor informatice si al serviciilor IT, am reusit in scurt timp sa facem cunoscut si recunoscut taximetrul Selirom ER 04-F la nivel national, atat prin fiabilitatea sa ridicata cat si prin numeroasele sale facilitati.

La numai un an distanta, in 2004, am marcat un alt moment de referinta in activitatea noastra, reusind sa realizam şi sa implementam primul sistem informatic din Romania pentru descarcarea automata a datelor din taximetru si evidenta activitatii de taxi – TAXEM.

Bazandu-ne pe rezultatele pozitive inregistrate si pe experienta acumulată, pe raporturile comerciale speciale cu producatorii din Bulgaria, precum si pe forta retelei nationale de distributie, in anul 2006 am extins portofoliul de activitate al companiei cu o gama larga de modele si tipuri de cantare electronice, de la 1Kg la 80 tone, destinate tuturor domeniilor de activitate (comert, industrie, transport, logistica etc.), cu case de marcat si imprimante fiscale pentru retail, alimentatie publica si servicii, cu echipamente specifice punctelor de vanzare, precum POS-uri, touch screen-uri, imprimante termice pentru etichete si coduri de bare, scannere, dispozitive de afisare pentru client, cititoare de carduri, sertare pentru bani, mobilier dedicat intergrat etc.

Un alt element de baza al activitatii noastre este aplicatia de gestiune MISTRAL, un adevarat liant pentru celelalte produse, destinata administrarii tuturor activitatilor din magazine, supermarketuri, restaurante, baruri, fast-food-uri, cantine, discoteci, cluburi, hoteluri, pensiuni, SPA-uri, depozite etc.

Compatibilitatea tuturor produselor oferite (software si hardware) ne permite sa construim solutii la cheie, personalizate pentru fiecare client in parte, la cel mai bun raport calitate-performanţă-pret.

Va place muzica, nu-i asa?

Imaginati-va ca misiunea noastra este sa va oferim concerte de calitate, intr-o armonie perfecta, care sa raspunda celor mai inalte exigente si care sa nu sune niciodata fals. Continuand ideea, imaginati-va ca instrumentele muzicale sunt reprezentate de echipamentele noastre, instrumentistii de catre personalul nostru, partitura muzicala de aplicatia de gestiune Mistral, dirijorul fiind Selirom, iar auditoriul chiar dumneavoastra, stimatii nostri clienti.

Obiectivul nostru principal este sa gasim cea mai buna solutie pentru dumneavoastra, pentru a facilita administrarea cu usurinta si in deplina siguranta a activitatilor pe care le desfasurati cu ajutorul produselor noastre, indiferent de amplasarea acestora in timp si spatiu. Fie ca aveti nevoie de solutii complete, fie ca va sunt de folos doar unele componente, veti descoperi in Selirom partenerul dumneavoastra de incredere, 24 de ore din 24 si 7 zile din 7.

Noi credem ca fiecare client este important si diferit si, prin urmare, are nevoi si cerinte specifice, motiv pentru care ne dedicam fiecaruia in parte. Indiferent de dimensiunea companiei pe care o reprezentati si domeniul de activitate, suntem gata sa va oferim intotdeauna tot ce avem mai bun din experienta noastra.

Nu facem, de fapt, nimic altceva decat sa ne respectam propriul slogan: „SELIROM – SOLUTIA DE CARE AI NEVOIE”.

MISIUNEA NOASTRĂ

ECHIPA

Echipa noastra de specialisti, impreuna cu reteaua de distribuitori din toata tara, va ofera intodeauna solutii in concordanta cu nevoile dumneavoastra specifice.

O echipa tanara, ambiţioasa, creativa si bine pregatita profesional va sta intotdeauna la dispozitie.